+45 45 65 05 90 info@konella.dk

Adresseservice Nordsjælland

Adresseservice 

Har du lige startet virksomhed eller har du din erhvervsadresse på din private adresse? Så er adresseservice med et virtuelt kontor den perfekte løsning for dig!

Ved at have din virksomhedsadresse og dermed et virtuelt kontor hos os, får du sendt et signal til dine kunder og samarbejdspartnere om, at du har adresse i et professionelt erhvervsmiljø i Nordsjælland. Adresseservice er samtidig også din sikkerhed for, at du modtager vigtig og værdifuld post og pakker. Hos os er der altid nogle til at tage imod din post og sørge for, den kommer videre til dig hurtigst muligt.

Adresseservice kan bestilles separat eller i kombination med telefonpasning. 

Pris pr. mdr. i kombination med telefonpasning:

DKK295

Professionel firmaadresse

Få officiel adresse for din virksomhed hos os i professionelle, bemandede og velordnede kontorlokaler. Det er en kosteffektiv måde at få en seriøs firmaadresse til din virksomhed på.

Vi tilbyder bl.a.:

Seriøs adresse

Telefonpasning

Posthåndtering

Receptionsservice

Hvad er et virtuelt kontor?

Et virtuelt kontor er for dig, der ikke behøver et fysisk kontor at arbejde fra, men stadig gerne vil have professionelle rammer for din virksomhed. I dag arbejder en stor del af forretningsfolk uden for kontoret, derfor er efterspørgslen på virtuelle kontorer i stigning. Det giver mulighed for at have fjernarbejde med en fast arbejdsplads, som kan klare driften, uanset hvor i verden du befinder dig. Et virtuelt kontor er derfor en god mulighed til dig, der har en nystartet virksomhed eller har erhvervsadresse på din privatadresse. Med et virtuelt kontor sender du et signal til kunder og samarbejdspartnere om, at du har kontor i et professionelt erhvervsområde i Nordsjælland.

Dit virtuelle kontor hos os

Selvom måden man arbejder på i dag konstant ændrer sig, er behovet for en adresse til levering af post, fakturaer og lignende som nævnt stadig en vigtig faktor. Hos os er der altid nogen til at modtage og sikre din post og pakker. Og sørge for, at din post kommer videre til dig. Samtidig klarer vi også telefonpasning, som er essentielt for virksomheder med mange opkald. Vi sikrer, at opkaldet bliver taget og bliver håndteret på professionel vis, hvis du ikke selv har mulighed for at tage opkaldet.

Udover en professionel adresseservice på en god beliggenhed, har du også mulighed for at tilkøbe telefonpasning, sekretærservice, bogholderi, receptionsservice og gæsteregistrering.

Dit virtuelle kontor hos os

Vi modtager og håndterer din post – al post sorteres og datostemples. Vi giver dig besked om, hvad du har modtaget af post og sørger for at videresende din post til dig.

Kontakt os

Kontakt os for en snak om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed – ring på telefon 45 65 05 90 

eller udfyld vores kontaktformular.